Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:27:36+02:00
236r.p.n.e . Pierwsza połowa 3 wieku.
692r.p.n.e . Druga połowa 7 wieku .
Liczę na najlepsze rozwiązanie :*
W tym pierwszy na 100 % jest dobrze,bo pierwsza połowa jest od 1 do 51 a druga od 52 do 99 . :) I te drugie tak samo jest dobrze . .. :)
2010-04-01T14:04:28+02:00
236r.p.n.e-1 połowa 3 wieku p.n.e.
692r.p.n.e- 2 połowa 7 wieku p.n.e.