TEKST DO TEGO ZADANIA:
Badania wskazały, że w minionym roku mieszkańcy pewnego regionu spędzali przed telewizorem średnio po 30 godzin miesięcznie, z czego 60 procent przeznaczali na oglądanie filmów.
PYTANIE DO TEGO ZADANIA:
Średnio po ile godzin miesięcznie mieszkańcy tego regoinu oglądali filmy?
a) 3
b) 5
c) 15
d)18

TYLKO Z OBLICZENIAMI!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:32:27+02:00
60% z liczby 30 to
60/100 * 30 =
6/10 * 30 =
6/1 * 3 = 18 h
Odp.: sredni czas oglądania filmów to 18 h
2010-04-01T13:32:30+02:00
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T13:34:08+02:00
60% z 30 czyli 60/100 z 30 obliczmy mnozac 60/100 przez 30:

Na ogladanie filmow przeznaczali wiec (60/100)30 = 18