Połącz nazwę orogonezy z odpowiednią nazwą łańcucha górskiego
1orogoneza alpejska................
2orogoneza kaledońska.............
a)sudety
b)kordyliery
c)góry skandynawskie

połącz nazwę orogonezy z odpowiednią nazwą łańcucha górskiego
1orogoneza alpejska................
2orogoneza hercyńska................
a)góry skandynawskie
b)himalaje
c)harz

2

Odpowiedzi

2010-04-01T13:41:13+02:00
Orogeneza alpejska
kordyliery
kaledońska
skandynawskie
sudety

alpejska
himalaje
hercyńska
harz
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:43:27+02:00
1orogoneza alpejska-b)kordyliery
2orogoneza kaledońska.-a)góry skandynawskie,
1orogoneza alpejska.. - b)himalaje
2orogoneza hercyńska. - c)harz
8 4 8