Cztery prostopadłościenne foremnki do pieczenia mają taką samą wysokość. Najwięcej ciasta chlebowego zmieści się do foremki, której podstawa ma wymiary:
a) 25 cm x 20 cm
b) 20 cm x 30 cm
c) 15 cm x 30 cm
d) 25 cm x 25 cm

TYLKO Z OBLICZENIAMI =)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:38:01+02:00
A) 25cm × 20cm = 500cm²
b) 20cm × 30cm = 600cm²
c) 15cm × 30cm = 450cm²
d) 25cm × 25cm = 625cm²

Odpowiedź d)
2010-04-01T13:40:20+02:00
A) 25 x 20 = 500cm²
b) 20 x 30 = 600 cm²
c) 15 x 30 = 450cm²
d) 25 x 25 = 625 cm²

Odp. Najwięcej ciasta chlebowego zmieści się do foremki o wymiarach 25 x 25 ponieważ ma największą powiechrznię