Odpowiedzi

2010-04-01T13:41:21+02:00
Wtedy człowiek nie przeżyłby bo nie można żyć bez wody
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:41:24+02:00
Wtedy pomarliby wszyscy ,bo życie bez wody nie istnieje.
Rośliny potrzebują jej do procesu fotosyntezy ( proces samożywności) i nie miałby szans na swoje istnienie.Podobnie ludzie i zwierzęta ,którzy bez wody raczej nie daliby rady zbyt długo pożyć.Licze na naj