Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:20:28+02:00
2/3 * 14 = 9,(3)
Zatem należy kupić 10 puszek
odp. C
10 4 10
2010-04-01T14:21:09+02:00
2/3*14=9 i 1/3

Ponieważ nie można kupić 1/3 puszki farby nalezy to zaokrąglić do 10, a więc prawidłowa jest odpowiedź c
13 4 13
2010-04-01T14:31:02+02:00
2/3 * 14= 2/3 * 14/1 = 28/3= 9 i 1/3

Należy kupić dziesięć puszek farby( musimy to 9 z hakiem zaokrąglic, bo 9 puszek by nie wystarczyło)

a więc odpowiedź c)
8 4 8