Odpowiedzi

2009-11-01T19:20:14+01:00
Lód zacznie najpierw pękać a następnie się rozpuszczać a woda się ochłodzi


:)
4 4 4
2009-11-01T19:22:09+01:00
Jej temperatura zacznie spadać :) a lód zacznie się rozpuszczać/topniec
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:39:25+01:00
Witam
Kostki lodu będą się pomału rozpuszczać. Im więcej lodu się rozpuści tym niższa będzie temperatura.
Pozdrawiam :)
6 5 6