Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:26:24+02:00
Data drugiego szczepienia 9 czerwiec,


bo maj ma 31 dni, a na drugie szczepienie trzeba przyjść po 4 tyg.- czyli 28 dni.

potem wystarczy tylko odpowiednio wszystko dodać i gotowe:)
2010-04-01T14:41:28+02:00
Szczeniaka pierwszy raz zaszczepiono w piątek 12 maja. Na następne szczepienie należy zgłosić się w piątek za 4 tygodnie.
Podaj datę drugiego szczepienia.

12 maja
liczę piątki:

19V po tygodniu

26V ( maj ma 31 dni) po 2 tygodniuach
2Vi po 3 tygodniuach
9VI po 4 tygodniuach
2010-04-01T14:48:49+02:00