Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:31:19+02:00
1. mężczyźni są bardziej spostrzegawczy
2. szybciej zapamiętują drogę
3. znają sie na mechanice
4. nie są zapominalscy
5. bardziej przejmują sie sprawnościa niż wyglądem samochodu
6. nie plotkują w czasie jazdy
7. nie sa roztropni
8. nie malują się
9.

pozdr;*
2010-04-01T14:41:22+02:00
1.kobiety jeżdzą rzadziej, bo kto kieruje samochodem,
jak rodzinka jedzie na wakacje. Brak praktyki,

2.Mają gorszą wyobraźnię przestrzenną od mężczyzn
(mają problemy z wjechaniem w wąską bramę).

3.Większość kobiet traktuje samochody po prostu jako środek transportu...
przejaz z A do B i koniec

4. Mężczyźni mają też znacznie lepszą współpracę narządu ruchu
(szczególnie ręce) ze wzrokiem.

5.Są za ostrożne,
a to wcale nie znaczy,
że dzięki temu będzie mniej wypadków,
bo utrudniają jazde innym.

6.Kobiety gorzej zachowuja sie w sytuacjach stresowych,
zamiast zareagowac, "zamykaja oczy"

7. Większy odsetek mężczyzn
jest zainteresowanych tym jak samochód się może zachować
w groźnej sytuacji oraz poprawą swoich umiejętności.

8. Brak koncentracji na jezdzie, i brak umiejetnosci

9.Niektorzy mezczyzni mają do tego tzw "smykałke" :)

10.Moim zdaniem, kobiety nie radzą sobie w stresowych sytuacjach
nie potrafią dobrze przewidzieć sytuacji,
i nie myślą o innych użytkownikach dróg

LICZĘ NA NAJLEPSZE