Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:33:34+02:00
F = 200N
m = 50kg
a=?

F=m*a
a = F/m
a = 200N/50kg = 4
Jednostka: [a] = N/kg = kg*m/s²/kg = m/s²
a = 4m/s²
Odp.: Ciało porusza się z przyspieszeniem 4m/s².
Pozdrawiam:)
2010-04-01T14:34:32+02:00
F=200N
m=50 kg

F=m*a [kg*m/s²=N]

F=ma /:m
a=F/m [N/kg=m/s²]

a=200/50
a=4 m/s²

Odp. Przyspieszenie wynosi 4 m/s²
2010-04-01T14:36:42+02:00
F=m * g / :m
F:m=g
g= F:m
g= 4m/s2