Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:35:17+02:00
Http://www.nonpossumus.pl/ps/Jon/1.php
2010-04-01T14:35:27+02:00
Http://www.nonpossumus.pl/ps/Jon/

mam nadzieję, że chodziło o to
2010-04-01T14:36:52+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99ga_Jonasza
http://www.nonpossumus.pl/ps/Jon/
ttp://pl.shvoong.com/society-and-news/spirituality/116506-księga-jonasza/
http://pl.shvoong.com/books/485757-ksi%C4%99ga-jonasza/

Licze na naj