Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:39:15+02:00
-uświadamiać, co to ma na celu
-rozdawać takie flagi, dla każdego domu, bo nie każdy ma
-jeśli mamy święto flagi, to jakoś trzeba to uczcić
1 5 1
2010-04-01T14:40:42+02:00
- kampania społeczna w mediach: prasa, telewizja, radio,
- wystawienie flag w dobrze widocznym miejscu w marketach, można zorganizować stanowiska promocyjne,
- rozmowa i lekcje na temat wago symboli narodowych w szkołach,
- ulotki w urzędach i instytucjach użytku publicznego promujące wywieszanie flag,
- i oczywiście samodzielne wywieszenie flagi - działanie przez przykład,
1 5 1