Nie wiedziałam do jakich kategorii to należy ale mam takie pytanie na zadanie domowe. Pomożesz//?
OTO TEKST DO ZADANIA.
Najwyższym szczytem Polski są Rysy (2499m n.p.m.).Najniżej w polsce leżą Raczki Elbląskie (1,8 m n.p.m).
PYTANIE 1:
Jaka jest różnica wysokości między wierzchołkiem Rysów, a najniżej położonym miejscem w Polsce?
a) 2497,2 m
b) 2500.8m
c) 2500,2m
d) 2498,8m
(TYLKO Z OBLICZENIAMI)
PYT. 2
Raczki Elbląskie leżą na obszarze:
a) gór
b) wyżyn
c) nizin
d) depresji.

3

Odpowiedzi

2010-04-01T14:52:02+02:00
Po pierwsze to jest błąd w poleceniu. Raczki leżą 1,8 m. p.p.m

1.

2499+1,8=2500,8 czyli odp. b

2. d)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T14:53:39+02:00
1. 2499m - 1,8m = 2497,2m
Odpowiedź a)

2. Nizin.
Odpowiedź c)
2010-04-01T14:58:19+02:00
Zad 1
2499+1,8=2500,8
ODP B
ZAD 2
d) DEPRESJI
2 3 2