Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:27:28+01:00
10°S, ta szerokość musi być mniejsza niż wielkość któregokolwiek ze zwrotników
4 4 4
2009-11-01T19:33:46+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/103724-104-ruch-obiegowy


Największy kąt pod jakim promienie słoneczne mogą padać a Ziemie 90o, a przedmioty znajdujące się w tym miejscu nie rzucają cienia. Od tego dnia coraz bardziej oświetlona jest półkula północna i coraz dłuższy jest dzień oraz wysokość Słońca w południe. Na półkuli północnej rozpoczyna się wtedy wiosna, a na południowej jesień.
5 4 5