Odpowiedzi

2010-04-01T15:14:23+02:00
Zad1
1----------20
x ---------2m
20x=2 /:20
x = 0,1 m - taka jest rozpiętość
zad2.
16mm=1,6cm
80 cm
1 ----------x
1,6 ------80
1,6 x = 80 /:1,6
x=50
skala 1:50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T15:14:24+02:00
Zad 1
rozpietosć skrzydeł 2 m = 200 cm
w skali 1:20
200 cm : 20 = 10 cm

zad 2
wysokosc rzeczywista 80 cm = 800mm
-||- w skali 16 mm
800 mm : 16 mm = 50
skala - 1:50