Chciałabym robione w PANCIE, ładną, własnoręczną (nie z internetu) pracę związaną z świętami wielkanocnymi. Praca ma być porządna, która poszłaby na ocenę lub konkurs. Daję dużą ilość punktów oraz najlepszą!


+pracę proszę dawać w załączniku.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T15:26:17+02:00
2010-04-01T16:11:41+02:00
Ja zajęłam z tym I miejsce, myśle ze Tobie też pomoże ;)
Liczę na naj ;D
1 5 1