Klasy szóste pojechały na jednodniową wycieczkę do Warszawy . W wycieczce wzieło udział 49 uczniów i 4 dorosłych opekunów . Koszt wycieczki dla uczniów wynosił 36 złotych , a dla opiekuna 46 złotych . Jaki Był łączny koszt wycieczki . ?

3

Odpowiedzi

2010-04-01T15:31:12+02:00
36 razy 49 =1764
4 razy 46 =184
1764 + 184 =1948
łączny koszt wycieczki wyniósł 1948 zł
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T15:33:01+02:00
Liczba uczniów-49
liczba opiekunów-4
koszt wycieczki jednego ucznia-36zł
koszt wycieczki opiekuna-46zł
49*36+4*46=1764+184=1948zł
9 4 9
2010-04-01T15:33:03+02:00

dane:
49 u.
4 dor.
1u.-36zł
1dor.-46zł

49*36=1764zł
46*4=184zł
1764+184=1948zł
10 3 10