Odpowiedzi

2010-04-01T15:33:23+02:00
1.Z śniegu ulep najpierw najwieksza kulke a nastepnie mniejsza a nastepnie najmniejsza.
2.Ułóz wszystkie kulki od najmniejszej do najwiekszej na siobie
3.Dorób nos z marchewki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T15:38:51+02:00
W instrukcji opisuję sie wszystko po kolei:
"Instrukcja lepienia bałwana"
1. Zrób trzy różnych wielkości kulki śniegowe, jedna większa od drugiej.
2. postaw po kolei najpierw największą kulkę, potem mniejszą, a na końcu najmniejszą.
3. Na głowe bałwana daj Kapelusz.
4. Z guzików zrób mu oczy i uśmiech.
5. następnie należy z marchewni zrobic mu nos.
6. Dorób mu ręce.

he he ^^
1 5 1