Odpowiedzi

2009-11-01T19:26:02+01:00
-Inne zdanie.
-Zazwyczaj niektóre osoby są negatywnie nastawione do osób o innych poglądach, gdyż uważają, iż ich poglądy są niezgodne z prawdą lub z ich zdaniem.
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:26:39+01:00
- poczucie zagrożenia osobistego i grupowego
- strach przed nieznanym
- brak akceptacji czyichś przekonań na zasadzie niezgodności z własnym systemem wartości
46 3 46