Odpowiedzi

2010-04-01T19:42:26+02:00
Invented chemist
elements
scientist
discovered
located inform



experiments
found ...
produced theory
formula
understand
more
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T20:26:04+02:00
Ja wpisałabym to tak, jak poprzedni użytkownik:

1. invented chemist

2. elements

3. scientist

4.discovered

5. located inform

6. experiments

7. found

8. produced theory

9. formula

10. understand

11. more