Która wersja poprawna? :D

1. Bezdomny w dosłownym tego słowa znaczeniu jest to osoba, która nie ma stałego miejsca zamieszkania.
2. Bezdomny, w dosłownym tego słowa znaczeniu, jest to osoba, która nie ma stałego miejsca zamieszkania.

3. Doktor Judym – główny bohater powieści Stefana Żeromskiego pt. „Ludzie bezdomni” sam skazuje się a bezdomność.
4. Doktor Judym – główny bohater powieści Stefana Żeromskiego pt. „Ludzie bezdomni”, sam skazuje się a bezdomność.

O ODP PROSZĘ TYLKO OSOBY, KTÓRE SĄ PEWNE!

3

Odpowiedzi

2009-11-01T19:27:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:27:58+01:00
2009-11-01T19:28:21+01:00