Odszukaj miasta na podstawie współrzędnych geograficznych.
A i proszę żeby były poprawnie napisaneeee . Z góry uprzejmie dziękuję.
a)55,45'N 37,35'E
b)27,37'N 58,35'E
c)38,20'S 141,37'E
d)35,28'S 149,10'E
e)34,53'S 56,11'E
f)19,02'S 65,17'W
g)38,54'N 77,02'W
h)45,25'N 75,42'W

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T16:21:01+02:00
A) Moskwa [PEWNE]

b) Kahnuj [PEWNE]

c)
- Tokio (jeśli pierwsza współrzędna to N, a nie S)
- Portland (ale współrzędne różnią się o kilka stopni)

d) Sydney [PEWNE]

e) Buenos Aires (jeśli druga współrzędna to W, a nie E, jeśli współrzędne podałaś prawidłowo to wskazane miejsce jest na środku oceanu)

f) Sucre [PEWNE]

g) Nowy Jork [PEWNE]

h) Montreal [PEWNE]
2010-04-01T16:39:47+02:00
A)Meszhed
b)Kahnuj
c)Tokio
d)Sydney
e)Buenos Aires
f)Rio de Janeiro
g)Nowy Jork
h)Montreal

mam nadzieje że dobrze :)