Odpowiedzi

2009-11-01T19:30:28+01:00
Za 200 lat płacenie mogłyby wyglądać w ten sposób: Każdy miałby podręczny komputerek (bransoletka) na ręce i na tej bransolecie zapisywane by były kwoty jakie mamy przy sobie, np po przystawieniu do kasy fiskalnej wpłacałyby pieniądze na konto sklepu, a w domu każdy posiadałby coś w rodzaju bankomatu, gdzie te pieniądze by się przechowywało. Można by było też dokonywać transakcji w sposób taki jak przy kasie fiskalnej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:46:36+01:00
Myślę, że pieniądze za 100-200 lat będą trójwymiarowe, które pod wpływem ludzkich emocji okazują mimikę twarzy na obu stronach monety. Pieniądz będzie fajnie zrobiony. Można by było za pomocą umieszczonego w pieniążku bluetootha dać na monetkę swoje zdjęcie. Wykonany ze złota lub srebra będzie błyszczał :)
6 1 6