MAM NAPISAC SPRAWOZDANIE
PLAN SPRAWOZDANIA
I. Wstęp- informacje o wycieczce.
II.Rozwinięcie
ZAKONCZENIE -OCENA WYCIECZKI

Odpowiedzi

2010-04-02T12:54:38+02:00
25 lipca 2010 razem z klasą wybrałam/łem sie na wycieczke szkolną do Zakopanego.
O 10.00 zgromadziliśmy sie na dworcu i wyjechaliśmy pociągiem z Gdańska a o 17.00 byliśmy na miejscu. Dalszą część dnia poświeciliśmy na odpoczynek i rozpakowanie podrecznych rzeczy.
W Piatek o godzinie 9.00 obudziła na wychowawczyni. Po porannej toalecie poszliśmy do stołówki na śniadanie. Posileni o godz 12.00 wyruszyliśmy do doliny kościeliskiej. w drodze powrotniej zatrzymaliśmy sie w starej chacie gdzie zjedliśmy kolacje i wysłuchaliśmy opowieści starego górala. Ok.godziny 18.00 wyruszyliśmy do miejsca zakwaterowania.
Po sobotniej pobudce i śniadaniu wyruszyliśmy w wedrówke na czerwone wierchy. ok. godz.19.00 wróciliśmy do naszej kwatery.

i tak dalej...... tylko na końcu nie wiem ale nie możesz mieć oceny wycieczki bo sprawozdanie to taki suchy opis