POŁĄCZ (np. 1e)

1.Barter
2.Gotówka
3.Depozyt na żądanie
4.Prawny środek płatniczy
5.Pieniądz
6.Składniki podaży pieniądza
7. Siła nabywcza
8. Inflacja

A.Cokolwiek co jest powszechnie akceptowane jako środek regulowania zobowiązań.
B. Wartość pieniądza.
C. Zjawisko wzrostu ogólnego wzrostu poziomu cen
D. Środki gromadzone na rachunku na rachunku a vista
E. Wymiana towaru lub usługi na drugi
F. M0, M1, M2, M3
G.Prawo wymaga aby był przyjmowany jako spłata długu
H. Pieniądze papierowe i monety emitowane przez państwo

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T16:47:53+02:00
1.e
2.h
3.d
4.a
5.g
6.f
7.b
8.c
liczę na naj. Pozdrawiam!
1 3 1
2010-04-01T16:49:09+02:00
1.E
2.H
3.D
4.A
5.G
6.F
7.B
8.C