Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T16:53:48+02:00
Najważniejsze to choroby dotyczace osoby ktora ma stoswać dietę.
Następnie uczulenia oraz przeciwwskazania.
Jeżeli nie lunbimy jakiegos pokarmu równiez trzeba o tym poinformować!
15 4 15
2010-04-01T17:18:24+02:00
Produkty na które osoba chcąca korzystać z jego rad jest uczulona, oczywiście wagę, wzrost, choroby na jakie choruje 'pacjent', grupę krwi, musi wiedzieć czy ta osoba stosuje/stosowała już jakąś dietę, ilość spożywanych posiłków w ciągu dnia, czy ta osoba prowadzi tryb czynny czy bierny życia... To tak np ;-)
9 4 9