Odpowiedzi

2010-04-01T17:04:13+02:00
Jak jest dzieckiem poznaje świat i tworzy się zmysł orientacji
Gdy jest dorosłym pracuje by zarabiac i utrzymac rodzine
Gdy jest emerytem odpoczywa po ciężkim życiu
1 2 1
2010-04-01T17:04:24+02:00
Dziecko uważa prace za zabawe mężczyzna za cos bardzo ważnego a emeryt za coś bardzo ciezkiego
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T17:07:53+02:00
Dzieko:
Praca w wieku dziecięcym mozna nazwać naukę,tą w skzole oraz ta zyciowa naukę.Uczumy się jak życ oraz zdobywamy nowe umiejetnosci.Jets to praca na miare dziecka.

Mężczyzna:
Jest to bez watpienia okres najintensywniejszej pracy w naszym zyciu.. Jestesmy bowiem silni,posiadamy taka wiedze abysmy mogli pracowac oraz pomagac innym ludzia,

Emeryt:
Emeryt jest to osoba ktora praktycznie nie pracuje.. Praktycznie poniewaz praca emeryta moze polegac na nauce oraz pomocy mlodszym obywatela.Np.nauka dziadka wobec wnuków.

/Licze na Naj :) /
2 3 2