Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T17:22:34+02:00
Sejm składa się z 460 posłów a senat ze 100 senatorów.
Organy sejmu:
-marszałek sejmu
-Prezydium Sejmu
-Konwent Seniorów
-Komisje sejmowe
Organy Senatu:
-Marszałek senatu
-Prezydium Senatu
-Konwent Seniorów
-komisje

Podział administracyjny RP
-województwa
-gminy
-powiaty
9 3 9
2010-04-01T17:22:44+02:00
Sejm: marszałek sejmu i wicemarszałkowie których licza jest nieokreślona.
Senat: marszałek senatu i wicemarszałkowie.
6 3 6