Odpowiedzi

2010-04-01T17:33:08+02:00
To było jak krótki sen
kochałamm tak jeden raz
wierzyłam w tę miłość tak
i nagle rozpadł się świat

pamietam dokładnie twarz
w jego oczach widziałam raj
chodzilismy posród drzew
kochalismy cały swiat
co warty człowiek sam
jak krótka jej droga
co warty człowiek jest
gdy nie ma w sercu boga

to był jak krótki sen
kochałam tak tylko raz
chodzilismy pośród drzew
ja chciałam dać mu cały swiat..2x
2010-04-01T17:39:51+02:00
Jesteś piękna jak kwiat
poszedłbym za tobą w świat
kochać Ciebie będę przez wieki
i gotował tobie steki
na wieki i na zawsze
w pamięci będziesz mej
kochania czas nadszzedł
więc kochaj bardzo mnie
Nie jem śniadania bo myślę o tobie
Nie jem obiadu bo myślę o tobie
Nie jem kolaci bo myślę o tobie
Nie śpię w nocy bo....
JESTEM GŁODNY!!!!!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T17:40:24+02:00
1 Szukałam jej
przez cale dnie
myslac że
odnajdzie sie
lecz tutaj prosze
wielki cud
sama do mnie przyszla znow.

Ref. Miłość to krzyż
i trzeba go nieść
to nie czekolada by dzielic nią się x2

2 Co lepiej smakuje
niz miłości żar?
Gdy jej spróbujesz
więcej bys chciał.

Ref. Miłość to krzyż
i trzeba go nieść
to nie czekolada by dzielic nią się x2

Myśle ze pomogłam :) Może nie jest zbyt długa ale chyba właśnie oto Ci chodziło :):) pozdro
1 5 1