Odpowiedzi

2010-04-01T19:37:13+02:00
1. Zakazanie palenia w miejscach publicznych
2. sprzątanie po swoich psach
3.Wprowadzenie mundurków do szkół i gimnazjum :/(blee)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T19:54:53+02:00
Prezydent:
- sześciolatki nie pójdą do szkoły
- wybór prokuratora generalnego
- sprzeciwia się decyzji prezydenta Ukrainy Wiktora Juszczenki, dotyczącej uznania członków OUN i UPA za kombatantów i pośmiertne nadanie Stepanowi Banderze tytułu Bohatera Ukrain


Rada Ministrów:
- akcje huty Łabędy należące do skarbu zostaną wniesione do Kompanii Węglowej
- przyjęto rozporządzenie w sprawie realizacji przez Agencję Rynku Rolnego zadań związanych z ustanowieniem szczególnych środków wspierania rynku mleczarskiego
9 4 9