Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T18:19:36+02:00
1) 15.12.09r - Bagdad- W powietrze wyleciały trzy pojazdy. Pierwszy z wybuchów miał miejsce na parkingu w pobliżu irańskiej ambasady, druga eksplozja wydarzyła się nieopodal ministerstwa finansów, natomiast ostatnia blisko popularnej restauracji. Policja podała, iż w wyniku ataków terrorystów zginęły cztery osoby, a 15 odniosło obrażenia.


2) 7.o1.2010r - Srinagar- Terroryści Lashkar-e-Taiba podjęli szturm hotelu, zabijając w nim dwóch cywilów oraz policjanta. Następnie siły bezpieczeństwa odbiły hotel, uśmiercając przy tym dwóch terrorystów. W akcji śmierć poniósł także funkcjonariusz organizacji paramilitarnej.

3) 18.01.2010-- Kabul- Talibowie zaatakowali dwa centra handlowe, luksusowy hotel Serena, ministerstwa finansów i sprawiedliwości, a nawet pałac prezydencki. Po interwencji wojska odbito budynki. Zginęło 10 osób, a 38 zostało rannych.

4)1.01.2010r - Lakki Marwat- Podczas meczu siatkówki zamachowiec-samobójca wjechał samochodem na boisko, po czym wysadził pojazd w powietrze. 95 zabiti, a ponad 100 zostało rannych.
2010-04-01T18:23:19+02:00
USA - Al-Kaida - no to 11 września
Włochy - Czerwone brygady -uderzyli ostatnio w 2001 r. dokonując zabójstwa włoskich doradców rządu
Hiszpania - ETA (Kraj basków i Wolność) - Ostatnią ofiarą był socjalistyczny polityk Isaiasa Carrasco zastrzelony 8 marca 2008 r.
Wielka Brytania (Londyn) - Tajna Grupa Dżihadu Al-Kaidy w Europie - zamach w metrze i autobusie.