Odpowiedzi

2010-04-01T18:01:15+02:00
Hej
"Quo Vadis'' jest uwazana za dzieło,
poniewaz jest książką historyczną,
bardzo realistycznie ukazującą życie bohaterów,
zarówno fantastyczne jak i realistyczne.
Jest to powieść o sile uczucia o odwadze
i wierze we własne przekonania,
zdolność do poświęceń dla wiary.
Jest pisana językiem pobudzającym
wyobraznię i łatwo przenieść sie,
w czas pierwszych chrześcijan.

Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T18:08:20+02:00
Powieść ,,Quo Vadis,, uważana jest za arcydzieło sztuki, ponieważ jest jednym z najwspanialszych dzieł polskiej literatury. Henryk Sienkiewicz jest mistrzem w kreśleniu indywidualizacji charakterów. Sienkiewicz równie wspaniale skomponował sceny zbiorowe. Pomaga to czytelnikowi z łatwością wyobrazić sobie tłum ludzi czy gwar na ulicy. Powieść ,,Quo Vadis,, jest również wspaniałym źródłem wiedzy historycznej.

Licze na naj :*