Odpowiedzi

2009-11-01T20:51:28+01:00
Ze względu na dostęp do morza i glebę
24 1 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T00:10:10+01:00
Także ze względu na zlodowacenie na północy kraju wystąpiło jeszcze 2 krotne zlodowacenie niż na południu Polski. Co doprowadziło do zmian w systemie glebowym i wodnym stąd większa ilość zbiorników wodnych w północnej części.


Prawdopodobnie gdyby nie zlodowacenie na północy obszary lessowe by i tam powstały i były do dziś. Pozdrawiam.
8 3 8