Odpowiedzi

2010-04-01T18:49:01+02:00
"Dziwny człowiek"

Ostatnio po naszym mieście błąka się dziwny, nikomu nieznany człowiek. Najchętniej chodzi w okolice mostu zwodzonego nad rzekę. Często spotyka sie go również w tunelu do metro. Ludzie boją chodzic się w te miejsca. Człowiek ten ostatnio zaczepił staruszke. Chciał zabrać jej torebkę, ale jej wnuk go odstraszył. Kim jest ten człowiek? tego nikt nie wie. Apelujemy do czytelników: uważajcie na tego nieznanego człowieka. Może być niebezpieczny.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T18:49:47+02:00
Ostatnio w mojej miejscowośc pojawił się nieznajomy nikomu człowiek, który swoja osoba zaciekawił wielu mieszkańców.
W dzień przybycia tego człowieka wszyscy akurat wracali z kościoła, a on idąc środkiem drogi, ubrany w strój dziwny jak na te czasy wyśpiewywał głośno nieznana nikomu pieśń, smutną ale interesującą. Nikt nie podszedł spytać go co tu robi i czy zamierza tu zamieszkać. Kilka godzin później widziałem jak tajemniczy człowiek wsiada do autobusu i odjeżdża.
6 4 6