Odpowiedzi

2010-04-01T19:13:22+02:00
Droga Alu!
Postanowiłam napisać do Ciebie list, ponieważ bardzo stęskniłam się za Tobą. Chciałabym częściej móc z Tobą rozmawiać, ale jak wiesz, jestem na obozie sportowym, co trochę utrudnia nasz kontakt, jednakże nie mam ochoty wracać jeszcze do domu, ponieważ bardzo dobrze się tu bawię. Codziennie zaczynami dzień, od rozgrzewki, później śniadanie, kolejne ćwiczenia, basen, obiad, później mamy czas wolny. Powoli zaczyna dotykać nas rutyna, ale nasi kochani opiekunowie obozowi, są pełni pomysłów i ciągle organizują nam jakieś zajęcia. Wczoraj byliśmy na wycieczce krajoznawczej, a jutro będziemy mieć dyskotekę, którą zorganizują nasi opiekunowie. Obiecali nam wynająć profesjonalnego DJ'a. Obóz jest wspaniały, okolica jest piękna, a koleżanki, z którymi mieszkam w jednym pokoju, wbrew temu co myślałam na początku, stały mi się bardzo bliskie. Nie wyobrażam sobie, rozstania z nimi i powrotu do domu, chociaż bardzo tęsknię za Tobą, rodziną i wszystkimi przyjaciółmi. W przerwach od natłoku zajęć, odliczam dni do powrotu. Mam nadzieję, że od razu gdy dotrę do domu, uda nam się spotkać. Mam Ci tyle do opowiedzenia, że niestety nie zdołam opisać tego w liście, więc na tym zakończę mój list.
Pozdrawiam Cie bardzo gorąco .
Twoja Dagmara.
2 5 2
2010-04-01T19:16:17+02:00
Cześć !
Sorki , że dawno nie pisałem ,lecz nie miałem jak . Zapewne się już dowiedziałaś że byłam na obozie sportowym. W tym liście chiałem podzielić się z tobą moimi przeżyciami.
A wieć pierwszego dnia rozpakoaliśmy sie zjedliśmy kolację i poszliśmy sapć. Drugi dzień był dla mmnie njagorszym dniem w życiu. Chiałem z tamtąd uciec. Nigdy nie dostałem takiego wycisku. Lecz dobrze ze tego nie zrobilem . Co prawda miałem potężne zakwasy ,ale jakoś sie z tego wykaraskałem. Cała reszta obozu przebiegała genialnie. Jak to na obozach co noc było ognisku przy którym opowiadaliśmy sobie kawały i gawędziliśmy w najlepsze. Ostatniego dnia urządzliliśmy zieloną noc . Na dziewczynach została cała pasta do zębów z całego obozu . Bawiłem się naprawde genialnie a przy okazji poprawiłem swoje osiagi .
Mam nadziję , ze w nastepnym roku wybierzemy sie tam razem i wspólnie przeżyjemy te wspaniale i jedyne w swoim rodzaju chwile.
1 5 1
2010-04-01T19:17:12+02:00
Cześć Ania!
Bardzo mi miło że do mnie napisałaś. Myślę że wkrótce się spotkamy ale na razie chciałam Ci napisac jak przepiegł mój pobyt na obozie sportowym w Zakopanym. Na prawdę bardzo mi się tam podobało, było wiele atrakcji, duzo ćwiczeń, trochę zwiedzania i oczywiście super zabawa. Cwiczyliśmy i graliśmy w różne gry przez kilka godzin dziennie a potem byl czas na relaks. Razem z dziewczynami chodziłyśmy po mieście i kupowałyśmy rózne rzeczy. Mieliśmy tez wspanialy hotel z widokiem na gory. Zwiedzanie też było fajne bo było co zwiedzać ale jednak czas spędzony z przyjaciółmi był najważniejszy. Nie mogę się doczekać kiedy się spotakamy i opowiem Ci wszystko jeszcze raz. Mam nadzieję że ty także opowiesz mi swoją historię z wakacji. Pozdrawiam cię gorąco,