Odpowiedzi

2010-04-01T19:10:16+02:00
X - monety 5 zł.
4x - monety 2 zł.
5*4x - monet 1 zł.



x + 4x + 20x = 25
5+20+100=125
nie jestem pewna
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T19:27:49+02:00
X monet 5zł
x+4=5x monet 2zł

x+4=5x
4=4x
x=1

1 moneta 5zł
5 monet 2zł

1*5zł + 5*2zł = 5zł + 10zł = 15zł

Odp.: Ola ma 15 zł.
(Wydaje mi sie, że dobrze, ale treść jest niestarannie napisana i trzeba domyślać się niektórych informacji.)
1 5 1