Odpowiedzi

2010-04-01T19:18:02+02:00
- Cześć
- Witam cię co robisz dzisiaj?
- Nic ciekawego zaraz sobie pogram na kompie
- Hehe, a może pogramy se w gałe?
- ok
- to gitez
2010-04-01T19:24:11+02:00
Dzień dobry.
cześć
czy mogę ci zadać kilka pytań
tak
jak się nazywasz
Michał Kaczyński
co lubisz robić
grać na komputerze, oglądać telewizje
w jakie grasz gry
w margonem, plemiona, grepolis
co oglądasz
wiadomości, barwy szczęścia, majka,
masz jakieś hobby
tak zbieram monety
czy spotykasz się z innymi numizmatykami
tak, często pokazuje im swoje zdobycze
co czujesz wtedy
czuję wielki zachwyt
jakie hobby poleciłbyś innym
numizmatykę ponieważ to wyjątkowo ekscytujące zajęcie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T19:26:38+02:00
A:Cześć Maciek chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad na temat Twoich zainteresowań. Zgodzisz się?
B: Oczywiście że tak to dla mnie przyjemność. A po co Ci ten wywiad?
A: Do kolejnego numeru naszej szkolnej gazetki.dobrze a więc zaczynajmy...
A: Może na początku powiedź mi coś o swoim charakterze?
B: No cóż...Trudno powiedzieć jestem wesołym i przyjacielskim chłopakiem, lubię pomagać innym...
A: "Pomagać innym..." to bardzo ciekawe. Co chcesz przez to powiedzieć?
B: Interesuje się pomocą charytatywną w przyszłości chciałbym się tym zająć i pomagać tym którzy najbardziej tej pomocy potrzebują.
A: Twoje zainteresowanie zasługuje na pochwałę. Mam nadzieję że ta rozmowa zainteresuje innych uczniów i pozytywnie na nich wpłynie. Dziękuje Ci bardzo.
B: ja również dziękuje.