Odpowiedzi

2010-04-01T19:28:06+02:00
Werona + data w prawym górnym rogu

Kochana Julio!
---Nie mam pojęcia kiedy się spotkamy.Jednak zawsze możemy się kontaktować za pomocą listów.
----Nasze rody nie pozwolą na naszą piękną miłość. Jestem gotów chronić Cię, choćbym miał zginąć. Julio jesteś moją drugą połówką, jesteś wybranką mego serca. Jestem pewien, że jesteś Tą jedyną. Nie wiem czy będą w stanie zapewnić Ci godne życie. Wiedz jednak, że Cię kocham. Zapewne kiedyś zamieszkamy w zamku ja będę królem, a Ty moją królową! Będę Ci wierny po wsze czasy. Zawsze będę spędzał z Tobą każdą chwilę moja kochana Julio.

---Kiedy załatwię swoje sprawy, odezwę się.
Kocham, Romeo

Mam nadzieję, że pomogłem i proszę o najlepszą ;)
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:27:48+02:00
Droga Julio !

Nie umiem opisać uczucia, jakim Ciebie darzę. Myślę o Tobie co chwile. Tak mi przykro, że nie możemy razem być ze sobą... Czemu taki musi być nasz los? Czemu spotkało nas takie nieszczęście? Dwoje kochających się ludzi nie może ze sobą być. Wiem jak dużo dla Ciebie znaczę... Jednak nie mogę już dłużej znieść tego cierpienia, które nigdy się nie skończy... Ostatnim razem gdy byłem pod Twoim oknem nie mogłem sobie wybaczyć, że tracę coś tak wspaniałego. Tęsknię za Tobą z każdą chwilą coraz bardziej... Nie możemy już dłużej spotykać się potajemnie, dlatego postanowiłem, że już dłużej nie mogę tak żyć, skończę ze sobą jeszcze dziś wieczorem... Jeżeli chcesz to uczynić ze mną bądź na cmentarzy o północy, będę czekał...

Na zawsze Twój Romeo !
47 1 47