FRANCUSKI- przetłumacz

Léa: Bonjour! Nous faisons un reportage sur la maison de Milady.
Max: On peut visiter?
Le guide: Bien sûr.
Agathe: Super, entrons!

Le guide: Par ici, s'il vous plaît. Alors, voilà la cuisine... Milady aimait beaucoup faire la cuisine...

Le guide: Voici la salle de bains de Millady.
Léa: Je peux entrer? Beurk... il y a des araignées!

Le guide: Ici, c'est la salle de séjour avec les fauteuils, la table et le canapé de Milady
Max: Regardez son portrait: elle est tres belle!

Le guide: Là, c'est la chambre de Milady avec sa commode et son lit et... l 'armoire!

Léa: L'armoire?
Le guide: Oui, l'armoire secréte...
Tous:Oh !

3

Odpowiedzi

2010-04-01T19:27:18+02:00
Leah: Witam! Jesteśmy spadkobiercami domu Milady.
Max: Można odwiedzić?
Przewodnik: Jasne.
Agathe: Super, wejdźcie!

Przewodnik: Tutaj, proszę. Więc tutaj jest kuchnia ... Milady polubiła gotowanie ...

Przewodnik: Oto Millady łazienka.
Leah: mogę wejść? Fuj ... są pająki!

Przewodnik: Tu jest salon z krzesła, stolik i sofa Milady
Max: Spójrzcie na jego portret: to jest bardzo piękny!

Przewodnik: Oto izby Milady, jej kredens i łóżko i ... szafy!

Leah: szafy?
Przewodnik: Tak, szafy ...
Wszyscy: Oh!
2010-04-01T19:32:03+02:00
Leah: Witam! Jesteśmy sprawozdawczości domu Milady.
Max: Możesz odwiedzić?
Przewodnik: Jasne.
Agathe: Super, wejść!

Przewodnik: Tutaj, proszę. Więc tutaj jest kuchnia ... Milady polubiła gotowanie ...

Przewodnik: Oto Millady łazienka.
Leah: mogę wejść? Fuj ... są pająki!

Przewodnik: Tu jest salon z krzesła, stolik i sofa Milady
Max: Spójrzcie na jego portret: to jest bardzo piękne!

Przewodnik: Oto izby Milady, z jej kredens i łóżko i ... szafy!

Leah: szafy?
Przewodnik: Tak, szafy ...
Wszyscy: Oh!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T19:34:07+02:00
Lea: Dzien dobry! Robimy reportaz o domu Milady.
Max: Mozemy zwiedzic?
Przewodnik: Oczywiscie.
Agathe: Super, wejdzmy!

Przewodnik: Tedy, prosze. Tutaj mamy kuchnie... Milady bardzo lubi piechcic
Przewodnik: O to lazienka Milady.
Lea: Moge wejsc? Brrr... pajaki sa tutaj!

Przewodnik: Tutaj, jest wypoczywalnia z fotelami, stol i kanapa Milady
Max: Spojrzcie na jej portret: jest piekna!

Przewodnik: Tu, jest pokoj Milady z komoda i jej lozkiem ... i szafa!

Léa: Szafa?
Przewodnik: Tak, sekretna szafa...
Wszyscy:Oh !
1 5 1