Odpowiedzi

2010-04-01T19:47:36+02:00
Ja bym powiedział/a że trzeba albo wziąć zapasowy
19 1 19
2010-04-01T19:48:22+02:00
Ja to zbyt durzo nie gadam ale ja to bym wymienił zamek od tego
co kluczyk zginął
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T19:48:49+02:00
Drogi Królu
W zaistniałych okolicznościach zaginięcia kluczyka twojej ukochanej księżniczki pragnę przedstawić swoje propozycje pomocy z mojej strony.Proponuję najpierw przeszukać cały dwór.Drugim krokiem aby odnaleźć zgubę pragnę zwołać całą służbę i ją też przeszukać.Gdy klucz nadal nie będzie odnaleziony proszę o zorganizowania tajemnej obserwacji każdego z dworu.Z uszanowaniem twój oddany doradca.
8 4 8