I have to turn the fan on
The heat is getting stronger
I know im not the only one
Im sweatin' Im sweatin'

I start to take my clothes off
And hope that i feel better
I put in a thermometer
Im burnin' Im burnin'

And then i looked around,
My head was spinnin' round,
Before i looked around, It hit me (x2)

Chorus: Chica Bomb (x7)
And then i
My head was
Before i looked
It hit me (x2)

I better call my doctor
Tell him about my fever
I know he'll fix my temperature
Im burnin' Im burnin'

And then i looked around,
My head was spinnin' round,
Before i looked around, It hit me (x2)

Chorus: Chica Bomb (x7)
And then i (Chica bomb)
My head was (Chica Bomb)
Before i looked (Chica Bomb)
It hit me (x2)
-Music-
Chorus: Chica Bomb (x7)
And then i (Chica bomb)
My head was (Chica Bomb)
Before i looked (Chica Bomb)
It hït me (x2)


Prosze o przetłumaczenie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T19:31:26+02:00
Muszę włączyć wentylator na
Ciepło jest coraz silniejszy
Wiem, że nie jestem jedynym,
sweatin Im 'sweatin Im'

Zaczynam zdjąć ubranie
I mam nadzieję, że czuję się lepiej
Umieścić w termometr
Im Burnin 'Burnin Im'

A potem rozejrzał się,
W głowie mi wiruje wokół,
Przed i rozejrzał się, uderzyło mnie (x2)

Refren: Bomb Chica (x7)
I wtedy ja
W głowie mi
Spojrzałem przed
Uderzyło mnie (x2)

Lepiej zadzwonić do mojego lekarza
Powiedz mu o mojej gorączka
Wiem, że moje poprawki temperatury
Im Burnin 'Burnin Im'

A potem rozejrzał się,
W głowie mi wiruje wokół,
Przed i rozejrzał się, uderzyło mnie (x2)

Refren: Bomb Chica (x7)
I wtedy ja (bomba Chica)
W głowie mi (Chica Bomb)
Przed i spojrzał (Chica Bomb)
Uderzyło mnie (x2)
-Music-
Refren: Bomb Chica (x7)
I wtedy ja (bomba Chica)
W głowie mi (Chica Bomb)
Przed i spojrzał (Chica Bomb)
Uderzyło mnie to


Myśle ze tak ;)
pozdrawiam ;)
2010-04-01T19:31:55+02:00
Muszę włączyć wentylator na
Ciepło jest coraz silniejszy
Wiem, że nie jestem jedynym,
sweatin Im 'sweatin Im'

Zaczynam zdjąć ubranie
I mam nadzieję, że czuję się lepiej
Umieścić w termometr
Im Burnin 'Burnin Im'

A potem rozejrzał się,
W głowie mi wiruje wokół,
Przed i rozejrzał się, uderzyło mnie (x2)

Refren: Bomb Chica (x7)
I wtedy ja
W głowie mi
Spojrzałem przed
Uderzyło mnie to ...