Odpowiedzi

2010-04-01T19:59:53+02:00
Wymagają opieki rodziców: chomik, pies, kot, dzik, sarna, słoń, świnia,koń, królik, świnka morska, wiewiórka

są samodzielne: krowa, kret, niedźwiedź, wilk

Miałam takie samo zadanie;)
2010-04-01T20:08:04+02:00
Pamiętam, że moja kuzynka miała podobne zadanie i spróbuje ci pomów :)

są samodzielne: krowa,wiewiórka,kret

potrzebują opieki rodziców: chomik, pies, kot,dzik, sarna,słoń, niedźwiedź, wilk, świnia, koń,królik, świnka morska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:20:23+02:00
Są samodzielne:krowa,wiewiórka,kret

Pootrzebują opieki rodziców:chomik,pies,kot,dzik,sarna,słoń, niedźwiedź,wilk,swinia,koń,królik,świnka morska