Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:07:31+02:00
Skarga powinna składać się ze wstępu, rozwinięcia i zakończenia. Powinna być konkretna i przejrzysta. Nie powinno się ukazywać żadnych emocji.

Jan Kowalski, dnia 1 kwietnia 2010.
ul. Górnośląska 34/12
62-800 Kalisz, Polska

Europejski Trybunał Praw Człowieka

Nazywam się Jan Kowalski i mieszkam przy ul. Górnośląskiej 35/12. Chciałbym opowiedzieć o zajściu które miało miejsce 29 marca 2010 roku.
Mianowicie gdy policja zatrzymała mnie do kontroli zarzucili mi kilka błędów, które nie miały miejsca. Policjanci nie pozwolili mi się odzywać i grozili, że zabiorą mnie na komisariat. Nie mogłem nic zrobić wlepili mi mandat w wysokości 5 tysięcy złotych i nie mogłem się od niego odwołać.
Zgłaszałem tą sprawę do tutejszych organizacji jednak żadnej odpowiedzi nie dostałem wiec piszę do Was.
Proszę o rozpatrzenie mojej skargi.

Jan Kowalski
2 4 2
2010-04-01T20:10:20+02:00
Czesław Baton Przemyśl, dnia 20 października 2008r.
ul. Mokra 6/66
37-700 Przemyśl

Strasburg
ul.prosta 7

Nazywam się Czesław Baton i mieszkam przy ul. Mokra 6/66. Dotychczas nie miałem problemów z wolnością słowa ale po wymianie zdań z jednym z członków sejmu w strasburugu zmienio się moje zdanie.
Mianowicie po rozmowie z nim dowiedzialem się że polacy tam nie mogą powiedzieć nic na temat tamtejszych problemów, wyborów lub tym podobnych. Bardzo mnie ruszylo bo miałem zamiar sie tam przeprowadzić ale w takich warunkach nie mogę.
Mam nadzieję na szybkie rozwiązanie tego problemu.
1 2 1