Odpowiedzi

2010-04-01T20:13:54+02:00
Skoro B jest srodkiem ,to:
B( (Xa+Xc)/2 , (Ya+Yc)/2)
B(-14,24)
-14=(51+Xc)/2
-28=51+Xc
Xc=-79

(-18+Yc)/2=24
-18+Yc=48
Yc=66

C(-79,66)
3 5 3
2010-04-01T20:14:53+02:00
XB=(xA+xC)/2
-14=(51+XC)/2 /*2
-28=51+xC
XC=-28-51
XC=-79
YB=(YA+YC)/2
24=(-18+yc)/2 /*2
48=-18+yc
yc=48+18
yc=66
punkt c(-79,66)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:24:14+02:00
A=(51,-18)
B jest srodkiem czyli oznaczmy ten punkt jako S
S=(-14,24)
C=(x₂+y₂)
wzor na srodek odcinka:
(x₁+x₂/2, y₁+y₂/2)

-14=(51+x₂)/2 /*2
24=(-18+y₂)/2 /*2

-28=51+x₂/-51
48=-18+y₂/+18

-79=x₂
66=y₂

C=(-79,66)
4 4 4