Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-01T20:19:31+02:00
Bo mogli pzreprawiac sie przez oceany i przeprowadzac handel
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:27:09+02:00
Niemca zalezalo na podbicie kanalu Sueskiego poniewaz przez niego mogly by przeplywac konwoje oraz inne statki z towarami czy opancerzone.Niemcy dzieki Kanolowi Sueskiemu mialy by lepszy dostep do oceanu.Dlatego Niemca tak na tym zalezalo.