Odpowiedzi

2010-04-01T20:38:16+02:00
Podstawowy jest pokarm suchy
-dojrzałe nasiona słonecznika
-dojrzałe nasiona pszenicy
-dojrzałe nasiona kukurydzy
-dojrzałe nasiona owsa
-dojrzałe nasiona z grochu
-dojrzałe nasiona pestek dyni
chomik może jeść także obrane orzeszki ziemne czy laskowe lub nawet włoskie
ważny jest też świeży pokarm zielony, warzywa i owoce

odradzał bym cebulki kwiatów, wydaje się mi że nie powinien...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:38:51+02:00
Każdy chomik, reaguje inaczej, ale ja bym nie ryzykowała.. Miałam już kilka chomików i żywiłam je suchą karmą, sałata, ogórkiem, marchewką, czasem trawą.. Tylko nie przekarm go, bo jedzenie zacznie mu gnić w policzkach i chomik zdechnie. Wiem z doświadczenia.. =[

=]]
momisia
1 4 1