Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:44:27+01:00
Wiem że w Polsce są:
podatek od nieruchomości
od towarów i usług
leśny
gruntowy
dochodowy
2009-11-01T19:49:26+01:00
Ogólnie podatków jest dużo za które płacimy , podam Ci kilka ; )

podatki dzielimy na pośrednie ( VAT , akcyza , celny) i na bezpośrednie(dochodowy , od nieruchomości , leśny , rolny , od spadków i darowizn)

- podatek od towarów i usług