Odpowiedzi

2010-04-01T20:59:49+02:00
Cockoo flower - ?
vinegar diet bread - octowy chleb niskokaloryczny
święconka - food blessed at Easter
rzeżucha - cress
obrusik - tablecloth

Pierwswzego nie wiem ;/
Sorka ;/
Ale mam nadzieję że z resztą pomogłam ;D
2010-04-01T21:02:54+02:00
Rzeżucha
ocet chleb dieta
food to holy
cuckooflower
tablecloth
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:22:39+02:00
Cockoo flower - rzeżucha (chyba)
vinegar diet bread - octowy chleb niskokaloryczny
święconka - food blessed at Easter
rzeżucha - cress lub cockooflower
obrusik - tableclot


Myślę, że pomogłam...

Liczę na NAJ ;*** ^^