Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T20:59:25+02:00
1. Działaj na korzyść ojczyzny.
2. Broń ojczyzny za wszelką cenę.
3. W razie potrzeby oddaj życie za swój kraj.
4. Sprawy ojczyzny ponad prywatne.
5. Nie zdradzaj swojej ojczyzny.
6. Nie zabijaj swoich rodaków.
7. Oddawaj cześć bohaterom narodowym.
8. Działaj an szkodę wroga.
9. Pielęgnuj tradycją ojczyzny.
10. Szanuj swój język ojczysty.
2010-04-01T21:04:06+02:00
Napisałam tutaj kilka wymyślonych...
1.Polska to mój kraj, nigdy go nie zapomnę.
2.W trudnych chwilach będę i tak dalej o nią walczył.
3.W potrzebie pomogę swoim rodakom.
4.Zawsze jestem gotowy do poświeceń za mój kraj.
5.Będę za Polskę walczył do ostatniej kropli krwi.
6.Nie pozwolę na niewolę moich braci i sióstr, pojmanych przez inne kraje.
7.W razie kłopotów mogę liczyć na moich rodaków, którzy wesprą mnie.
8.Nie zmienię miejsca zamieszkania, jeżyku i religii mojego kraju, choćby mi grozili śmiercią.
9.Nie damy się przekupić.
10.Nigdy nie porzucimy kraju i nie uciekniemy z niego, nawet na polu walki.
Myślę, że coś z tego może się przydać, bo w necie takiego czegoś to chyba nie ma (nie do że z tego ściągam, nie jestem piratem ;D)
2010-04-01T21:04:50+02:00
1.kochać swoją ojczyznę
2.poswiecac dobra materialne i zycie prywatne dla sprawy narodu
3.jest gotowy oddac za nia zycie
4.nie kaleczy jezyka ojczystego
5.jest aktywny w zyciu spoleczno-politycznym
6.nie ma kompleksu bycia polakiem
7.interesuje sie sprawami panstwa
8.nie wstydzi sie swojego kraju
9.poszanowanie dla innych obywateli
10.godnie reprezentuje swoj kraj:)