TECHNIKA (nie ma przedmiotu technika wiec wklejam na matematyke, moze ktos z matematykow mi pomoze)


zad.1 Wpisz kolejne operacje do wykonania otworu w zawieszce do ramki obrazka oraz do wykonania otworu w betonowej scianie, na ktorej ma byc zawieszony obrazek.
- trasowanie (pierwsza czynnosc)

zad.2
Napisz, jakich materialow szlifierskich uzyjesz do szlifowania drewna a jakich do metalu. Swoja odpowiedz uzasadnij.

2

Odpowiedzi

2010-04-01T21:13:57+02:00
Wiertarka
Młotek ( przebijanie )
Kołowrotek z ostrym wcięciem ( takie coś czym sie kręci a po 2 stronie jest ostre jak u gwożdzia)
Trzeba uwaćaż żeby nie zawalić ściany, mieć okulary ochronne i zasłonić ciało przed odłamkami ściany , i np. w drewnie żeby drzazga nie wbiła sie za daleko.
po pierwsze żebyś sobie nie przeciął / nie przecięła ręki :D , nie zadarł ani nie zadrapał. NAleży ostrożnie szlifować bo jak sie pomylisz to moze Cie to duzo kosztować ( nie dosłownie )
papier ścierny jest wyśmienity do takich robót i taka prostokątna łopatka którą się nabiera cement na budowie ( zapomnialem jak sie nazywa )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:30:42+02:00
Zad1
- trasowanie
-dobór kołka rozporowego
- dopasowanie wiertła
- przygotowanie wiertarki
- wykonanie otworu na głębokość odpowiadajacą kołkowi
- umieszczecie kołka w otworze
- wkręcenie wkręta rozporowej

i w ramce

- trasowanie osi symetri ramki
- przymocowanie zaczepu przy pomocy drewno-wkrętu

zad2
do drzewa:
papier ścierny lub płutno ścierne, pilniki - uzuskuje się dzięki nim gładką powierzchnie, pozbawinoa zadziorów, drzazg, wiurów.
do metalu:
podobnie jak do drewna używa się papierów i pilników ale są one dostosowane do obróbki mocniejszych materiałów takich jak metal